Ping Pong Trick Shot
Gebruik de draaiknop of de stylus om een bal te lanceren vanuit de juiste hoek met de juiste kracht zodat hij in de beker landt. Gebruik hulpmiddelen zoals zwarte gaten, trampolines en bewegende platformen om de onmogelijk lijkende levels te voltooien. Test je vaardigheden in vier spelstanden: Score Attack, Mission Mode, Challenge Mode en Time Attack.