PixelMaker Studio is een tekenprogramma dat speciaal is ontworpen om pixelart mee te maken!
Met behulp van de gebruiksvriendelijke tools op je Nintendo 3DS kun je allerlei mooie afbeeldingen maken. Experimenteer en maak personages en omgevingen die gebaseerd zijn op je favoriete klassieke videogames, of verzin zelf wat je wilt ontwerpen!