Quest of Dungeons
Quest of Dungeons is een turn-based kerkeravontuur, een zogenaamde rogue-like met een ouderwets fraaie, artistieke 16-bit vormgeving. Een kwaadaardige Dark Lord heeft al het licht gestolen, aan jou de taak om door te dringen tot zijn schuilplaats en hem te verslaan.
Spelend als Warrior, Wizard, Assassin of Shaman moet je kerkers doorkruizen, vijanden verslaan, schatten verzamelen en zorgen dat je alles overleeft. Onderweg kun je Tomes vinden die je nieuwe vaardigheden geven. Er is ook een winkel waar je voorwerpen kunt kopen en verkopen.