Quiet, Please!
Dit is een klassieke, lichtvoetige avonturengame. Gebruik je verstand (en een beetje kattenkwaad) om de omgeving te verkennen en puzzels op te lossen in deze bundel met de drie avonturengames "Quiet, Please!", "Quiet Christmas" en "Vacation Vexation".
Quiet, Please!: Na een vermoeiende dag op school wil je gewoon een beetje rust, maar thuis maakt alles en iedereen kabaal. Pa zit de hele tijd te zappen, ma zit te kletsen aan de telefoon en je vervelende kleine broertje wil maar niet gaan slapen!
Quiet Christmas: Het is Kerstavond en je wilt gewoon gaan slapen, maar de kerstboom is kapot, het huis is te koud, de kitscherige kerstverlichting van de buren houdt je wakker en zoals altijd wil je kleine broertje niet gaan slapen.
Vacation Vexation: Heerlijk, zo'n strandvakantie. Zon, zee en... irritaties in overvloed. Ga op verkenning, los puzzels op en speel diverse minigames.