RV-7 My Drone
Iedereen heeft wel eens een nieuwsitem of documentaire gezien over drones. Deze machines zijn buitengewoon veelzijdig en kunnen voor zowel humanitaire als militaire doeleinden worden ingezet. Wil jij zelf ontdekken wat je met drones kunt doen? Wil je reddingsmissies uitvoeren, voorraden vervoeren, branden blussen, bruggen bouwen, krachtcentrales verdedigen en voedselkonvooien beschermen? Of ga je liever de strijd aan met een compleet leger rijdende en vliegende drones?