Rising Board 3D
Mis je de zonnige zandstranden? Pak je board en duik in de blije, kleurrijke wereld van Pop Island! Of je nu op zoek bent naar roem of de schoonheid van een move, sluit je bij ons aan! Je kiest voor een stijl, je kiest voor een familie!
Leg je board in het water en pak die golf! Slalom rond de eilanden om zonnepunten te verzamelen, die je kunt gebruiken om nieuwe boards te kopen. Of je nu kiest voor een surfplank, een kiteboard, een wakeboard of een flyboard, ontdek je eigen stijl en maak naam!
Tijdens het spel zul je deelnemen aan speciale evenementen. Wacht tot je over enorme golven kunt surfen, of een stroom ontdekt die zo snel is, dat de tijd erdoor stilstaat!