River City: Knights of Justice
Het magische land Riverandia is in rep en roer! Het is al een aantal jaar geleden dat de regenboogkleurige Crystal Tower plotseling in duisternis werd gehuld. Terwijl de wereld werd ondergedompeld in gruwel en chaos, verspreidde zich een legende over een redder. Toen verscheen er op een dag een eenzame ridder. Zijn naam: Alexander Valford.
Kunio en zijn vrienden gaan in River City: Knights of Justice terug naar de middeleeuwen! In dit unieke begin van de River City-serie worden Kunio en zijn vrienden en vijanden omgetoverd tot helden en schurken die zich in elk rollenspel zouden thuis voelen! Gebruik zwaarden, staven en zelfs magie om de vrede terug te laten keren in Riverandia!