River City: Rival Showdown
Het mysterie is weer in volle gang voor Kunio en zijn vrienden van River City! Kunio wordt op een nacht door twee mysterieuze personen aangevallen. Bovendien is Riki's vriendin verdwenen en het is aan Kunio om de waarheid te achterhalen! Kunio heeft maar drie dagen de tijd om het mysterie te ontrafelen en hij heeft jouw hulp nodig om alles wat in zijn weg staat op te ruimen!