Knokken in de betonnen jungle!
Volg het verhaal van de vechtgrage student Kunio en zijn goede vrienden. Wanneer een misdadige bende probeert Tokio over te nemen, gaat deze zelfbenoemde “strijder voor rechtvaardigheid” samen met zijn maten de straten schoonvegen! Stomp, trap of gebruik wapens als voetballen, boksbeugels, kettingen en zelfs fietsen om die brutale bendeleden een lesje te leren.