Ontdek de officiële gameversie van de kubus van Rubik!
Speel waar en wanneer je maar wilt met een authentieke digitale weergave van Rubiks kubus. De kubus van Rubik is een 3D-puzzel die in 1974 is uitgevonden door de Hongaarse beeldhouwer en professor Architectuur Ernő Rubik.