Rune Factory 4
Stort je in een gloednieuw avontuur in de Rune Factory-serie! Begin een nieuw leven in een nieuw land, bouw relaties op, kweek gewassen en ga op avontuur met kameraden op een epische missie die begint met een lesje in nederigheid. Gemaakt voor zowel beginners als veteranen!
Plan je gevechtsstrategieën met een brede selectie aan wapens en items! Gebruik diverse wapens, vaardigheden en magie om je gevechtstactiek tegen formidabele monsters naar wens aan te passen in kerkers boordevol valstrikken. Rekruteer de plaatselijke dorpelingen, sluit vriendschap met woeste monsters en word samen sterk!