Slice It!
In Slice It draait het allemaal om vormpuzzels. Gebruik de stylus om rechte lijnen te trekken door een vorm om in een beperkt aantal pogingen kleinere identieke vormen te maken. Word één met je stylus om die extra moeilijke vormen klein te krijgen! Ontdek honderden levels met speciale thema's, muziek en andere bonussen, die ervoor zorgen dat het spel nooit verveelt. Deze game is ontwikkeld door Arc System Works en COM2US.