Smash Bowling 3D
Smash Bowling 3D biedt een ongelofelijk accurate besturing om te richten, spin en kracht toe te voegen, en positie te bepalen. Er zijn twee besturingsstijlen beschikbaar. Gebruik de knoppen om snelle worpkeuzes te maken of gebruik een stylus en het touchscreen voor een nog persoonlijkere werpervaring.
In de multiplayerstand kunnen maximaal vier spelers* het tegen elkaar opnemen. Er is ook een oefenstand waarin bowlingprofs in spe zelf de kegelopstelling kunnen bepalen. Zo kun je je spares oefenen, beginnende bij slechts één kegel tot een zenuwslopende 7-10-split. Daarnaast kun je je eigen spelersprofielen opslaan en aanpassen, en je beste worpen terugkijken vanuit allerlei hoeken.