Sssnakes
Sssnakes geeft een nieuwe draai aan de klassieke videogame Snake. De game vertaalt het concept naar het heden, zonder de essentie uit het oog te verliezen. Baan je een weg door de jungle om de tempel te bereiken, ontwijk valstrikken, navigeer door complexe doolhoven en neem het op tegen andere slangen.