Sweet Memories Blackjack is een kaartspel met een aantal verschillende meisjes. Deze Japanse schoolmeisjes zijn schattige extra's in de pokerclub die jij gecreëerd hebt.
Je hebt fijne gedeelde jeugdherinneringen en je hoeft maar naar Kasumi te kijken om alles weer opnieuw te beleven. Tijdens jullie potjes blackjack groeit jullie band en ontdek je dat ze perfect bij je past.