Symphony of Eternity
Kreist is op een missie met zijn golemvriend Dauturu om Regratlute te vinden, een wapen dat elke wens in vervulling brengt. Op hun zoektocht komen ze een jongedame tegen en redden haar van een demonenaanval. Wat ligt er nog meer op de loer voor Kreist, Dauturu en de mysterieuze jongedame?
Deze game is een fantasierijke retro-RPG die zich afspeelt in een tijd waarin koningen nog regeerden. Als speler kun je allerlei vechtstijlen en combo's aanleren om vijanden in turn-based gevechten te verslaan.
Een uitgebreid speelveld, bewegende symbolen tijdens gevechten met de vijand, een tablet-systeem om nieuwe vaardigheden aan te leren... het zit er allemaal in!