TOUCH BATTLE TANK - TAG COMBAT -
Bestuur je tank met de stuurknop en gebruik het touchscreen om te richten en te vuren. Je hebt nog nooit gevechten met meer actie gezien!
De aanvalstanks kunnen Barrier Bombs gebruiken: speciale munitie waarmee je niet alleen vijanden, maar ook vijandelijke projectielen kunt vernietigen!
De vijandelijke tanks zijn ook uitgerust met nieuwe wapens en technologische snufjes: er zijn warptanks die moeilijk te raken zijn, zwevende mijnen, vaste geschutskoepels met allerlei munitie en Super Boss-tanks die voor het eerst het slagveld omploegen.
Je kunt deze game via Local Play spelen. Twee spelers kunnen samen het slagveld domineren!