The Battle Cats POP!
De succesvolle tower-defencegame Battle Cats komt uit voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Waarom zou je genoegen nemen met de planeet, als je het hele heelal kunt veroveren?
The Battle Cats POP! bevat een gloednieuwe competitieve spelstand. Neem het op tegen je vrienden en familie voor coole beloningen.