The Legend of Dark Witch 2
Net als het eerste deel van de game is The Legend of Dark Witch 2 voorzien van een simpele besturing en voldoende uitdagingen voor door de wol geverfde spelers.
Spelers kunnen kiezen uit acht levels en moeten gebruikmaken van SHOTs om obstakels te overwinnen en de eindbaas te bereiken.
In ieder level zijn Pura Syega verborgen, waarmee spelers hun personages sterker kunnen maken. Met TRES kun je de statistieken van je personage nauwkeurig aanpassen, zodat ze niet alleen sterker worden maar ook nieuwe eigenschappen krijgen. Dankzij nieuwe, verboden items is de gameplay een stuk verder uitgebreid.