The Magic Hammer
The Magic Hammer is een actie-RPG met een open wereld, waarin je een episch avontuur beleeft met je hamer! Pas je personage aan, verken steden, vecht op begraafplaatsen en zwerf door de open wereld in third-person-perspectief.