Urban Trial Freestyle 2
Maak hoge sprongen en haal halsbrekende toeren uit in de Stunt Mode! In Time Attack kun je de beste tijd proberen te behalen door duizelingwekkende snelheden te bereiken. In de Challenge-levels kun je je vaardigheden op de proef stellen.
Snak je naar nog meer uitdaging? Download* dan nog meer levels voor eindeloos speelplezier!