Vacation Adventures: Park Ranger 2
Beleef opnieuw een spannend avontuur in de natuur met de Rangers! Verken de vele nieuwe locaties en extra’s in Pinecreek, waaronder het parkmuseum, de kabelbaan en het Treetops Restaurant.
Loop langs enorme sequoia’s naast de Cherokee-rivier, aanschouw adembenemende watervallen en ga op zoek naar goud in de Golden Pond. Er is zelfs tijd om wat te vissen, maar pas op voor de hete zomernachten en bosbranden in deze game vol plezier.