Witch & Hero 2 is een actiegame waarin spelers twee personages tegelijk moeten besturen.
De Little Hero is fysiek sterk en komt na iedere klap weer overeind. De Little Witch is zwak. Als zij bezwijkt, ben je game over.
Als de Little Hero vecht, kan hij items van verslagen vijanden verzamelen. De Little Witch kan magie gebruiken om gevaarlijke vijanden van een afstand te bestoken.
Voltooi levels door eindbazen te verslaan en neem het ten slotte op tegen de Demon Lord.