Witch & Hero
Witch & Hero is een actiespel in 8-bitstijl. Je speelt als held met een heks aan je zijde en jullie gaan samen de strijd aan met de slechte Medusa, die haar monsters vele dorpen en steden heeft laten verwoesten.
Medusa heeft de heks versteend en nu kan ze zich niet langer bewegen. Het is dus aan de held om de monsters te verslaan en hun bloed te verzamelen om haar voor korte tijd weer tot leven te laten komen. Haar machtige magie maakt snel korte metten met de monsters, maar je zult je het meest op de wilskracht van de held moeten verlaten. Hij kan keer op keer opnieuw een poging wagen, in tegenstelling tot de heks, dus de held moet haar beschermen.