Ontdek meer dan 10.000 woorden die verstopt zitten in een rooster met 90.000 letters in Word Search 10K. Dit is de grootste woordpuzzel die ooit is gemaakt!
De puzzel bestaat uit 100 modules met verschillende thema's. Iedere module bevat ongeveer 100 woorden en is een opzichzelfstaande, epische puzzel. Scrol over het scherm met de richtingsknop of de draaiknop. Markeer woorden vervolgens met de stylus.
Om de volledige puzzel op te lossen moet je op zoek gaan naar onder meer jongensnamen, haarstijlen en boekhoudkundige termen.
Je zult het oude Egypte ontdekken, evenals het rijk der dromen en het einde der tijden.