3D Game Collection
Speel een potje Sudoku, los een ontspannende puzzel op of laat de schepen van de andere spelers zinken. Een totaal van 25 speltypen, verdeeld over drie schitterende werelden, zorgt voor grote variatie en oneindig veel plezier.