De apocalyps wordt ingeluid door de verschijning van zeven draken. Een voor een hebben ze de wereld aangevallen en beginnen de mensheid uit te roeien. Zodra de zevende verschijnt, is alle hoop voor de mensheid verloren... tenzij jij de tijd terugdraait in 7th Dragon III Code: VFD.