Een oud kwaad herrijst en helden van twee generaties moeten hun lot onder ogen zien met de komst van de klassieke Castlevania-serie naar Nintendo 3DS. Bevecht de wezens van de nacht en bewijs jezelf als de ultieme vampierenjager in Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate, exclusief voor Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL.
Twee decennia na Gabriel Belmonts missie om de Lords of Shadow te vernietigen, kruist het pad van de Belmont-clan opnieuw dat van het kwaad. Verzwolgen door de duisternis staat Gabriel nu bekend als Dracula en hebben alleen zijn nakomelingen de kracht om hem tegen te houden. Bevecht het boze in verschillende tijdperken door het vervullen van de lotsbestemmingen van Trevor en Simon Belmont en trek erop uit om hun familie te wreken tegen de prins der duisternis, Gabriel... nee, Dracula zelf!
Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate bevat hetzelfde geliefde soort actie als eerdere draagbare Castlevania-spellen, maar combineert deze keer zijwaarts scrollende gameplay met weelderinge 3D-graphics. Verken Dracula's kasteel en de gebieden eromheen, ontdek machtige relikwieën die je krachten versterken en bind de strijd aan met allerlei angstaanjagende creaturen! Op weg naar de confrontatie met Dracula vind je uitdagende puzzels, duivelse valstrikken en nachtmerrie-achtige eindbaasgevechten. Genoeg gepraat, echter... tijd voor actie!