Cooking Mama: Bon Appétit!
Niets smaakt zo goed als Mama’s maaltijden! In Cooking Mama: Bon Appétit! voor de Nintendo 2DS en 3DS moet je samen met Mama diverse recepten perfect uitvoeren en nieuwe recepten vrijspelen om je kookkunst tot het uiterste te beproeven!
Kook tal van alledaagse en exotische gerechten aan de hand van 60 recepten, waaronder geroosterde sandwiches, biefstuk met mozarella, kreeft Thermidor en nog veel meer. Dankzij de intuïtieve besturing kan iedereen met het grootste gemak kokkerellen: gebruik de stylus om ingrediënten te snijden, te mixen en te bakken, en kijk hoe je gerecht vorm aanneemt. Het geeft niks als je een fout maakt, want Mama zet je weer op de goede weg!
Als je van een uitdaging houdt, laat je dan de kaas niet van het brood eten en haast je naar de Cooking Dojo. Daar moet je zonder aanwijzingen je kookkunsten laten zien. Als je een fout maakt, zijn de rapen gaar!
De pret beperkt zich niet tot de keuken: geef hongerige kittens te eten, oogst je eigen groenten, help de klanten in Mama's winkel en beleef nog veel meer leuks in 30 grappige minigames. Stel nieuwe outfits voor Mama samen door te kiezen uit een breed aanbod van bonte hoofddoeken en schorten, en richt haar huis in zoals jij wilt. Via SpotPass kun je exclusieve voorwerpen krijgen die ongetwijfeld leven in de brouwerij zullen brengen.