De Culdcept-serie bestaat twintig jaar en deze intrigerende game met zowel kaart- als bordspelelementen is nu voor het eerst in Europa te zien. Spelers kunnen honderden nieuwe kaarten, creatief vormgegeven spelborden en een spannende multiplayerstand ontdekken!
Ga op pad met Allen, een nieuwe rekruut van de Free Bat-rebellen, om de strijd aan te binden met de tirannieke Count Kraniss. Bouw je deck op, bedenk nieuwe strategieën en word de meester van het spelbord in Culdcept Revolt!