Met 12 verschillende spelstanden is er in DEAD OR ALIVE Dimensions geen tekort aan explosieve 3D-vechtactie. Vecht samen met een vriend tegen de computer in TAG CHALLENGE, hou je staande tegen een stroom aan tegenstanders in SURVIVAL of verfijn je technieken in TRAINING - en nog veel meer!