Dragon Ball Fusions is een actie-RPG boordevol adembenemende gevechten, diepgaande RPG-systemen, een origineel vechtsysteem en een spannende verhaallijn die zich afspeelt in het vrolijke Dragon Ball-universum!
Ga op het spannendste avontuur ooit als je op zoek gaat naar machtige bondgenoten die je kunnen helpen het grootste vechttoernooi ooit te winnen.