Word een moderne boer in Farming Simulator 18! Plant, oogst en handel in gewassen, waaronder nu voor het eerst zonnebloemen. Spreid je activiteiten met veeteelt en bosbouw. Ontwikkel en breid je eigen bedrijf uit... waar je ook gaat!