Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia
Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia is gebaseerd op Fire Emblem Gaiden, dat in 1992 alleen in Japan is uitgebracht. De game geeft een nieuwe draai aan de klassieke Fire Emblem-gameplay en maakt het mogelijk om op verkenning te gaan in dorpjes en kerkers.
De hoofdpersonen Alm en Celica raken verwikkeld in een tragisch conflict dat het contintent Valentia verscheurt. De oorlog komt tot leven in cutscenes die gemaakt zijn door Studio Khara en die volledig zijn voorzien van Engelse voice-overs.