Fossil Fighters Frontier
Ga hakken in het zand met Fossil Fighters Frontier, een prehistorisch avontuur exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Het is jouw taak om Fossil Parks overal ter wereld te beschermen en om de geheimen te onthullen die er verborgen zijn. Graaf fossielen op en breng ze tot leven als vivosaurs: fabelachtige en oersterke wezens die geboren zijn om te vechten!
Rijd met je Bone Buggy door Fossil Parks heen om fossielen op te sporen, graaf ze voorzichtig op met allerlei gereedschap, en neem het op tegen wilde vivosaurs in turn-based gevechten. Elk fossiel dat je opgraaft, kun je als vivosaur inzetten voor je team, en elk dier beschikt over verschillende aanvallen. Als je een fossiel ontdekt van een vivosaur die je al hebt, dan kan de vivosaur zelfs nieuwe moves leren!
Speel lokaal en online met je vrienden! Maximaal zes spelers kunnen het lokaal tegen elkaar opnemen in gevechten van drie tegen drie, of Ranked Battles van één tegen één spelen. Drie spelers kunnen ook hun krachten bundelen om samen Fossil Parks te verkennen!
Verken iedere opgraving ter wereld, wek talloze vivosaurs tot leven en laat zien hoe goed je kunt vechten in Fossil Fighters Frontier, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!