Funfair Party Games
Meerspelerplezier op de kermis met bewegingsbesturing en elf geweldige attracties! Gebruik je Mii-personage in meerspelerstanden of zet een internationale topscore neer voor alle attracties van het solospel.
Naast de klassieke besturing kun je je Nintendo 3DS bewegen om op doelen te richten met het geweer. Verder kun je je Nintendo 3DS gebruiken om onder meer pijltjes en basketballen te gooien.