Gabrielle's Ghostly Groove 3D
Arme Gabrielle moest zo hard niezen, dat haar ziel uit haar lichaam is gefloept. Alleen de spoken en geesten van Monsterville kunnen nu nog hulp bieden! Ze moet haar beste dansbewegingen uitvoeren om zichzelf weer in haar lichaam terug te krijgen. Wat je noemt spooktaculaire ritmische gymnastiek!