Gardening Mama: Forest Friends
In Gardening Mama: Forest Friends voor de Nintendo 2DS en 3DS kun je je tuingereedschap bedienen met de Nintendo 3DS-stylus en meer dan 50 verschillende gewassen verbouwen in de tuin van je dromen.
Verander samen met Mama een leeg stuk land in een weelderige tuin vol verse en gezonde producten. Bepaal je tuinstrategie, voltooi leuke minigames en breng je gewassen naar de zes verschillende winkels van je dierlijke vrienden.
Na de release komen ook exclusieve voorwerpen voor je tuin beschikbaar, zodat je die nog verder naar eigen smaak kunt aanpassen.