Jaren geleden verbond een tunnel het dorp Bluebell Village van fervente veehouders met de gewassenliefhebbers van het stadje Konohana, maar gekibbel tussen de twee nederzettingen veroorzaakte een instorting! Bouw een welvarende boerderij, bevriend de bevolking en ontdek een manier om deze twee gemeenschappen weer samen te brengen!