Hello Kitty & Sanrio Friends 3D Racing
Hello Kitty & Sanrio Friends 3D Racing is een kartgame voor spelers van alle leeftijden.
Race te land, ter zee en in de lucht en bezorg je favoriete Sanrio-personages de overwinning op kleurrijke circuits uit de wereld van Hello Kitty.