Hello Kitty and the Apron of Magic: Rhythm Cooking
Ga de keuken in met Hello Kitty en haar vrienden in deze culinaire game boordevol grappige minigames waarin je de heerlijkste gerechten moet koken op het ritme van de muziek. Ontdek zelf hoe leuk het is om te kokkerellen, nieuwe vrienden te ontmoeten en lekker eten klaar te maken met behulp van de muziek!