Hotel Transylvania
Welkom in Hotel Transylvania! Verken het kasteel met Jonathan Mavis, Dracula’s dochter. Blijf wel constant uitkijken naar Quasimodo. Quasi wil Jonathan vangen en hem opdienen als feestmaal op de 118e verjaardag van Mavis! Hij heeft opdracht gegeveb aan skeletten, zombies en wandelende ridderharnassen om Jonathan te vinden en hem bij de keuken af te leveren...