Welkom in het land van piramides en tempels, de wieg van de beschaving.
Herstel de eeuwenoude beschaving van Eypte in volle glorie in dit spannende deel van de Jewel Master-serie.
Raak twee naast elkaar liggende tegels aan om ze te verwisselen om zo rijen van drie of meer dezelfde tegels te maken. Al snel kun je reusachtige combo’s maken! Verzamel edelstenen en andere schatten en kijk vervolgens hoe je stad tot wasdom komt. Combineer geheim bonusgereedschap waarmee je sneller kunt bouwen. Nieuwe gebouwen trekken ook nieuwe inwoners aan, waardoor je nog meer bonussen krijgt. Misschien kun jij de grote piramides wel bouwen.