Jewel Quest Mysteries 3 - The Seventh Gate
In Jewel Quest Mysteries reizen Rupert en Emma naar de ruïnes van het oude Griekenland. Alles is in nevelen gehuld en je komt alleen verder door je ogen open te houden. Ontdek verborgen voorwerpen en geheime edelstenen terwijl je Jewel Quest zelf speelt, evenals de minigames tussen de levels door.