Laat het gevecht om het heelal beginnen!
De geliefde en veelgeprezen LEGO Star Wars-serie is terug en komt naar de Nintendo 3DS! Het derde deel, LEGO Star Wars III: The Clone Wars, combineert de epische verhalen en onmiddellijk herkenbare personages van het Star Wars-universum en de tv-animatieserie Star Wars: The Clone Wars met gloednieuwe gameplay-mogelijkheden.
Geniet van compleet nieuwe spelmechanieken waarmee je zoals nooit tevoren kunt creeëren, besturen en verkennen in een sterrenstelsel hier ver vandaan. Het spel bevat naast adembenemende beelden, nieuwe personages en levels ook de bekende satirische humor van het LEGO-universum. Met meer dan 10 verhaalmissies en een overdaad aan bonuscontent gebaseerd op het complete Clone Wars-tijdperk kunnen fans naar hartelust het Star Wars-heelal verkennen in het meest grappige, toegankelijke en met actie gevulde LEGO-spel tot nu toe.