Luv Me Buddies Wonderland
De Luv Me Buddies-game zit vol uitdagende, leuke en leerzame activiteiten, en is voorzien van mooie en sprankelende graphics. Elke keer als je met een van de lieflijke kleine diertjes speelt, vergroot je je kansen in de game, en speel je nieuwe minigames vrij voor een geweldige ervaring. Geniet van de heldere kleuren, aanstekelijke muziek en een magische omgeving. De game stimuleert de verbeelding van kinderen en laat ze spelen met hun verbeeldingskracht. Luv Me Buddies is een meeslepende ervaring voor kinderen en volwassenen.