MYST
Het geweldige avonturenspel MYST, ideaal voor Nintendo 3DS, bevat zes werelden en tal van puzzels en aanwijzingen, samen goed voor meer dan 80 uur enerverend spelplezier.
Deze versie bevat extra content om te ontdekken, nieuwe landschappen en de RIME Age als aanvulling op de verhaallijn. Net als in het originele MYST moeten spelers puzzels oplossen, omgevingen verkennen en hun voordeel doen met voorwerpen die aanwijzingen bieden. De speler moet die dan combineren om de antwoorden te vinden waarmee de onderliggende mysteries van het spel worden opgelost.