Mijn Dierenpraktijk Paarden 3D
Ervaar wat het is om als paardenarts te werken! Je onderzoekt de paarden om erachter te komen wat ze mankeren. Haast je naar spoedgevallen en behandel ze tot ze weer gezond zijn!