Mijn Paardenwereld 3D
Renoveer de stallen, de rijschool en het gastenverblijf. Zorg voor je paarden en fok schattige veulentjes. Neem in volle galop deel aan veldraces en maak gedurfde sprongen.
De fantastische 3D-graphics bieden eindeloos plezier met je favoriete dieren. Laat zien hoe goed je je paarden kunt verzorgen en dresseren en fok je eigen veulens. Er zijn meer dan 100 verschillende combinaties.
Race door adembenemende landschappen, verzamel speelmunten en huur een klusjesman in. Je kunt ook de bewegingsbesturing van je Nintendo 3DS gebruiken om paarden te berijden, te verzorgen en te trainen. Via StreetPass kun je andere spelers ontmoeten om nog meer veulens te fokken.