Het is weer griezelvrijdag op ieders favoriete fantoomtastische middelbare school, en dat betekent dat het tijd is voor de SKRM—het meest angstaanjagende rollerskate-evenement dat je ooit gezien hebt! Dus pak je spijkerharde rollerskate-uitrusting en bereid je voor op de tijd van je leven!